Táborhelyszín 2018-05-02T14:53:55+02:00

Szellős Rét egy természetközeli ELVONULÓHELY a Balatontól délre, egy pici Somogy-béli falu, Bálványos szélén.

Jól érzi magát nálunk a Jóga, Meditáció, Önismeret, Mozgás, Zene, Tánc, Kreativitás, Öko, Tréning…

A dombon VENDÉGHÁZ, tetőterében fapadlós WORKSHOP TEREM (60 m2), az udvaron az óriási, nyitott KÖZÖSSÉGI PAJTA (140 m2) néz a völgyre.
A ház mellett öreg diófák, alatta nagy-nagy rét, a domb aljában fűzfák, alattuk kis PATAK csörgedezik. A domboldalon JÁTSZÓTÉR a kicsiknek, nyitott NYÁRI KONYHA, és MOSDÓÉPÜLET.
Vedégeinknek szívesen FŐZÜNK is, szeretettel használjuk fel a ház melletti gyümölcsfák és az ÖKO művelésű KONYHAKERT összes gyümölcsét-zöldségét.
SZÁLLÁS: Szellős Réten és a faluban összesen 5 vendégház 12 szobájában, 40 ággyal várunk titeket, és emellett korlátlanul lehet sátorozni a fák alatt.

Miért is szuper helyszín Szellős Rét?

Összeszedtük nektek a legfontosabb dolgokat.

A falunk, Bálványos, egy pici zsákfalu. Csend van. Csak az jár erre, aki itt él. A madarak sokkal hangosabbak annál a néhány autónál, aki napközben elmegy erre. És ha nem a csivitelést hallgatjuk, akkor a tücsköket, a békákat, vadkacsákat, vagy a rókák énekét…
Szép nagy a területünk (1,5 ha), így folyamatosan a szabad természettel találkozunk, még ha bent is vagyunk a faluban. Van nálunk óriási rét, vén diófák a dombtetőn, a völgyben fűzfaerdő, és körülöttünk folyik a patak..

A falunknak saját kijárata van az M7 autópályáról (Balatonföldvár / Bálványos), így – ha nincs épp csúcsforgalom – Budapest határától egy óra alatt itt lehet lenni kocsival.

5 falusi vendégházban is tudunk szállást adni nektek, összesen 40 ággyal. Minden vendégszoba szép, romantikus, falusias hangulatú. Szeretni fogjátok őket. Ha pedig sátrazni is szeretnétek, sok jó helyet találtok hozzá a nagy fák alatt.

Nálunk nincsenek rejtett költségek. A vendégház szobáinak bérleti árában minden benne van, a közösségi helyiségek használata is: azaz tiétek a workshop terem, a kinti közösségi pajta, a mosdó és a konyha is. Nincs még külön terembérlet, konyhahasználati díj, rezsiköltség, idegenforgalmi adó. (Ha úgy alakul, hogy kárt okoztok, annak az ellentételezését természetesen elkérjük.)
Örülünk, ha sokáig maradtok. Ezért ha egyhuzamban 3 éjszakánál tovább tart a táborotok, a 4-5. nálunk töltött éjszaka után az eredeti árnak csak a felét fizetitek, a 6. éjszaka pedig ajándék.
Tőlünk kimozdulni is érdemes. Közel vagyunk a Balaton déli partjához (10 km), szép szabadstrandok vannak a közelünkben (Balatonföldvár, Szántód, Zamárdi). A közelben pedig jókat lehet kirándulni, túrázni, a somogyi dombok között.

Kifejezetten olyan helyeket alkottunk meg, ahol jó jógázni és meditálni. Ilyen nálunk a fapadlós, óriási ablakos workshop terem (60 m2), és a kültéri, nyitott, földpadlós közösségi pajta (140 m2). Az elvonulóhely közösségi központja pedig mindig valahogy a tágas, nyitott konyha szokott lenni, ami a völgyre néz…

Az óriási területünkön sok minden megterem: gyümölcsök, zöldségek, fűszernövények… Vegyszermentes, bio gazdálkodást folytatunk, permakultúrás elvek alapján. Amikor itt vagytok, ti is bekapcsolódhattok a kertészkedésbe.

Nagyon finom vegetariánus és vegán ételeket tudunk készíteni nektek a bio kertünk terményeiből, értünk a mindenmentes receptekhez is. Ha pedig ti szeretnétek főzni magatokra, tiétek a konyha.

Szívesen hozzáadjuk a tudásunkat mi is a táborotokhoz, hogy minél jobban érezhessétek itt magatokat. Sok mindenhez értünk itt a környéken: legyen az kundalini jóga, shakti tánc, meditációs és gyógyító technikák, vagy épp többféle masszázs.